Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Αποτελέσματα 14/11/2010

Η νίκη ήταν τελικά, πραγματικά μεγάλη!

Θέλω να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου και στον Συνδυασμό της Ενωτικής Κίνησης Σπάτων - Αρτέμιδος «ΝΕΑ ΠΟΛΗ» αναδεικνύοντάς μας ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ.
Ευχαριστώ θερμά τον λαό για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου.
Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου.
Συγχαίρω με σεβασμό όσους πολιτικούς αντιπάλους μου, κράτησαν ψηλά το επίπεδο της εκλογικής αναμέτρησης.
Υπόσχομαι και αυτό θα το κάνω πράξη, ότι θα υπηρετήσω χωρίς καμία διάκριση με όλες μου τις δυνάμεις τους συμπολίτες μου στα Σπάτα και την Αρτέμιδα.

 Σας ευχαριστώ

1 σχόλιο:

  1. Χαίρομαι Μανώλη, Στέλλα, Χρήστο, Λιζέτα, Αλκίνοε, Δανάη, Γιώτη, Διονύση, Μίλτο, Κατερίνα, Γιάννη, Λαυρέντη, Μάνο, Ουρανία, Δημήτρη, Γιώργο, Στεφανία, Αλέκο, Στέλιο, Βασίλη, Σωτηρία, Οδυσσέα, Σωτήρη, Γρηγόρη, Μαίρη, Αντώνη, Χρίστο, Σπύρο, Κώστα, Αθηνά, Φώτη, Βαγγέλη, Νικόλα, Ορφέα, Φίλιππα, Θάνο, Αργύρη, Μαριλένα, Φωτεινή, Γιάννη, Μιχάλη, Μαρία, Μανώλη, Σωκράτη, Παναγιώτα, Μπάμπη, Μελίνα, Πέτρο, Αφροδίτη, Παντελή, Θανάση, Παναγιώτη, Χριστίνα, Παύλο, Κλέων Και Λοιποί Συν Ένοχοι Φίλοι Μου Αγαπημένοι - Είτε Βρίσκεστε Στα Χαρακώματα Είτε Βρίσκεστε Στη Λάντζα –

    Χαίρομαι Γιατί Όλους Αυτούς Με Το Διογκωμένο Εγώ Που Χορεύουν Ταγκό Με Τη Μνήμη Χρυσόψαρου "Τους Έχω Βαρεθεί"

    Εύγε Κύριε Μάρκου!!!!

    "Τράβα Μπροστά Ξοπίσω Εμείς Και Μη Σε Μέλλει"

    Ρέφερενς - http://www.youtube.com/watch?v=2_eUtRi31bE&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή